U bezoekt momenteel de website van Philips lighting. Er is een gelokaliseerde versie voor u beschikbaar.
Suggesties

    Service tag
    Gemakkelijker

    en sneller onderhoud van LED’s

    Service tag

     

    Omdat LED-armaturen verschillende processen vereisen, is het onderhoudsgemak altijd een belangrijk aandachtspunt bij het ontwerpen van nieuwe producten. De service tag is een identificatiesysteem op basis van QR-codes dat elke armatuur uniek identificeerbaar maakt en informatie biedt over het onderhoud, de installatie en de reserveonderdelen. Door de QR-codes te scannen op alle armaturen, masten en verpakkingen van de volgende generatie, hebt u eenvoudig toegang tot informatie over de productconfiguratie, waardoor u kostbare tijd kunt besparen en fouten kunt voorkomen.

    service tag video

    Hoe biedt het meerwaarde?

     

    De Philips Service tag applicatie zorgt voor een gemakkelijker onderhoud en een vlottere installatie door:

     
    • Toegang te bieden tot essentiële informatie over verlichtingscomponenten waar en wanneer u die nodig hebt. Door eenvoudigweg de QR-code op een armatuur te scannen, krijgt u relevante informatie voor het verhelpen van problemen.
    • Het verstrekken van relevante informatie over de configuratie van de armaturen en het identificeren van de benodigde reserveonderdelen
    • Digitale reserveonderdelen, zoals LED-drivers, naar de fabrieksinstellingen te programmeren met behulp van Near Field Communication (NFC)-technologie
    • Het mogelijk maken om uw eigen digitale bibliotheek van geïnstalleerde verlichtingsapparatuur te creëren.
    service tag inforgraphic philips lighting

    Late Stage Configuration

     

    Late Stage Configuration biedt een flexibele on-demand configuratie en installatie als functionaliteit bij professionele Philips buitenarmaturen in Europa. Omdat de vooraf gedefinieerde fabrieksinstellingen kunnen worden aangepast, biedt het de klant de flexibiliteit om de armatuur direct op de locatie te configureren om aan de beste verlichtingseisen te voldoen.

     

    Voordelen voor de klant:

    Geen complexe bestellingen en logistieke beperkingen door de diversiteit aan LED-versies.

    Flexibiliteit om de armaturen af te stemmen op de beste verhouding tussen verlichtingsvereisten en energiebesparing.

    Het onderhoud van de armaturen blijft bewaard, want alle geconfigureerde armatuurinformatie wordt *opgeslagen in de cloud * met behulp van de Service tag app.

     

    Met het Service tag dashboard kunt u registraties voor configuratie in een laat stadium beheren.

    Dit dashboard is van toepassing voor klanten die een servicecontract hebben met Service tag van Signify.

    Bovendien kunt u met een account de labels voor armatuurspecifieke instellingen opnieuw afdrukken.

    Heeft u al een Service tag account? Log in

    Succesverhalen

    Doetinchem, Nederland 


    Als toekomstgerichte overheid staat de stad Doetinchem altijd open om nieuwe innovaties op de markt te testen en nieuwe manieren te ontdekken om haar activiteiten te verbeteren. Rob Crop, beleidsmedewerker buitenverlichting bij Doetinchem, wilde meer te weten komen over de meerwaarde van de Philips Service tag en hoe het hun installatiepartner Zuit kan helpen om armaturen sneller te installeren, vlugger problemen op te lossen en reserveonderdelen te identificeren en zelfs ter plaatse te programmeren.

     

    Bekijk de video en ontdek hoe de Service tag de stad Doetinchem heeft geholpen om haar activiteiten te verbeteren.

    Veenendaal, Nederland

     

    Jan Zandbergen, een toonaangevende producent van kwaliteitsvlees, was op zoek naar mogelijkheden om in hun nieuwe productiefaciliteit de onderhoudsactiviteiten te optimaliseren en hun verlichtingsinstallatie beter op te volgen. Daarom adviseerde hun verlichtingspartner, TechTron Group, om de nieuwste Philips-armaturen met de Philips Service tag QR-code te installeren. 

    Bekijk hoe de Service tag helpt om de installatie- en onderhoudsactiviteiten efficiënter te maken en de downtime in de productieruimte tot een minimum te beperken.

    Philips-Service-tag for industrial applications

    Q&A