Zelfs in deze digitale wereld, willen mensen nog steeds een unieke beleving ervaren. Of het nu gaat om winkels, horeca, musea of winkelcentra, mensen willen nog steeds dingen beleven door te zien, aanraken en zelfs ruiken.
Licht ("wat we zien") heeft een enorme impact op hoe we de fysieke winkel, horeca, museum of winkelcentra emotioneel ervaren. Zonder erbij na te denken, worden we bijvoorbeeld aangetrokken door goed verlichte winkels en producten. Daarnaast kan Retailverlichting een bepaald gevoel bij klanten oproepen door het slim aanpassen van lichtcombinaties en intensiteiten. Of wordt de sfeer in een hotel of restaurant ook sterk beïnvloed door de verlichting.
Met verlichting heb je een hele grote invloed op de beleving in deze gebouwen, zoals:
- Verbeteren van de winkelverlichting met LED die past bij jouw merk en uitstraling
- Creëren van een gastvrije sfeer in hotels of restaurant
- Stimuleren van een ontspannen gevoel van klanten in een tankstation zodat ze langer blijven en meer kopen
- Bieden van een unieke beleving in een museum door schilderijen nog meer tot leven te brengen