oplossingen van Philips dragen in bijzondere mate bij aan onze dubbele insteek: de eigenheid van een fysieke winkel, waarin direct klantcontact voorop staat, gecombineerd met het typisch ruime aanbod van een webshop.”
- Steven Decerf, Managing Director Mount Oberon.
Het uitgebreide en kwalitatief hoogstaande assortiment kleding, schoenen en accessoires van het Belgische Mount Oberon is al geruime tijd online verkrijgbaar. Dat de webshop nu ook een 'echte' winkel opent, is uniek. Om die bijzondere stap kracht bij te zetten wil de 'casual fashion-store' de klant prikkelen en bijstaan met verrassende verlichting en interactieve technologie.
'Hoe wend je het potentieel van een webshop aan in een fysieke winkel?' En: 'Hoe creëer je een prettige ambiance die shoppen tot een unieke belevenis maakt?' Die vragen tackelde Managing Director van Mount Oberon Steven Decerf samen met Philips. Het resultaat doorkruist de hele winkel. Neem de etalage waar levensgrote 3D-letters met LED-verlichting de klant meteen ook attenderen op de website. “Een absolute blikvanger", aldus Decerf. "Vooral omdat we in de letters beelden kunnen projecteren, afgestemd op het seizoen of het thema dat we willen accentueren.” Eenmaal binnen treft een andere verrassing de bezoeker; een projectie op de muur – een ‘talking poster’ – zorgt voor een levendige entree. Tenslotte bevindt zich binnen een zogeheten interactieve kiosk. Het bestaat uit een touch-screen met behulp waarvan klanten kunnen ‘bladeren’ in de online collectie. Decerf: “Philips bedient ons op maat met een slimme combinatie van lichtoplossingen en interactieve technologische hoogstandjes."
Ontdek al onze oplossingen voor winkelverlichting