Ons avondmaal komt tegenwoordig aan huis dankzij een abonnement op Hello Fresh, bloemen krijgen we via Bloomon. Voor een vast bedrag per maand kijken we Netflix en luisteren we muziek via Spotify. Deze abonnementsvorm, waarbij je alleen betaalt voor wat je nodig hebt, is er ook voor licht. Met Light as a Service (LaaS) van Philips Lighting betaal je als retailer niet langer voor lampen, alleen nog maar voor licht. Het mooiste licht, zonder te investeren in armaturen. Voor een maandelijkse vergoeding verzorgt Philips Lighting het lichtplan, de montage en het onderhoud van de LED-verlichting. En dat alles ook nog eens een stuk zuiniger! De besparing kan oplopen tot wel 70% in vergelijking met conventionele lampen, waardoor er meer budget overschiet om al je etalage ideeën tot leven te wekken. Een duurzame, kwalitatieve en direct kostenbesparende oplossing voor de kleine boetiek en de grotere winkelketen. Lees hier meer over Light as a Service.
Etalageverlichting is de ijsbreker die je nodig hebt om meer mensen de winkel in te trekken. Eral 55, een exclusieve herenzaak in Milaan, wist 11% meer stopping power te realiseren door de etalages in te richten met dynamische verlichting. “Een etalage, waar geen beweging in zit, is voorspelbaar en trekt niet de aandacht van winkelend publiek. Licht is een verborgen verleider,” volgens Ermanno Lazzarin, eigenaar van Eral 55. “Beweging trekt de aandacht en werkt onderscheidend”. Dynamic Shop Window etalageverlichting van Philips helpt verleiden. Met slechts kleine technische aanpassingen kun je jouw etalage tot leven brengen.