Partnership Oritech

Beijing Oritech sluit zich aan bij het Philips Horticulture LED Solutions Partner Netwerk

29 mei 2017

Beijing Oritech joins Philips Horticulture LED Solutions Partner Network

Eindhoven, Nederland – Philips Lighting (Euronext Amsterdam beursticker: LIGHT), een wereldwijde marktleider in verlichting, maakte vandaag bekend dat zij op 11 mei 2017 een samenwerkingsovereenkomst heeft ondertekend met Beijing Oriental Technologies Ltd. (Beijing Oritech), tijdens de 19de Hortiflorexpo IPM show in Shanghai, China. De partners gaan nauw met elkaar samenwerken aan projecten binnen de glastuinbouw.

De samenwerkingsovereenkomst werd ondertekend door Wu Shao Juan, Vice General Manager van Beijing Oritech, en Udo van Slooten, Managing Director van Philips Horticulture LED Solutions.

Dit partnerschap versterkt voor beide partners de mogelijkheden om de Chinese glastuinbouwmarkt verder te ontwikkelen. De samenwerking combineert de innovatieve belichtingsproducten voor de glastuinbouw van Philips Lighting met de professionele glastuinbouwervaring van Beijing Oritech. Dit stelt Chinese telers in staat zich de Nederlandse teelttechnologieën eigen te maken voor het jaarrond telen van uitstekende gewassen met professionele service en ondersteuning van beide partijen. De energiebesparing die gerealiseerd wordt met LED-belichting helpt de Chinese glastuinbouw tevens efficiënter gebruik te maken van grondstoffen.

Neem voor meer informatie contact op met:

Daniela Damoiseaux, Global Marcom Manager
Philips Horticulture LED Solutions, Nederland
E-mail:  daniela.damoiseaux@philips.com
www.philips.nl/horti

Over Philips Lighting

Eindhoven, Nederland – Philips Lighting (Euronext Amsterdam beursticker: LIGHT), een wereldwijde marktleider in verlichtingsproducten, -systemen en -diensten, levert innovaties die de waarde van ondernemingen ontsluiten en rijkere gebruikservaringen bieden die helpen levens te verbeteren. We bedienen zowel de professionele als de consumentenmarkt en zijn binnen de branche toonaangevend in het benutten van de mogelijkheden van het Internet der Dingen voor het transformeren van woningen, gebouwen en stedelijke omgevingen. In 2016 realiseerden we een omzet van EUR 7,1 miljard met ongeveer 34.000 medewerkers in meer dan 70 landen. Nieuws van Philips Lighting is te vinden op http://www.newsroom.lighting.philips.com en op Twitter via @Lighting_Press.